-

Luther.devote.se

Ni tycker säkert jag är skit jobbig nu... men trivdes inge bra på blogg.se

http://luther.devote.se som gäller nu. Sista gången jag ändrar. LOVAR!

Just nu!





Sitter med Bella hemma hos mig och äter klad. Väntar på att Ludvig ska komma hem för han har mitt busskort. När han kommit hem ska jag åka och möta mysiga Sanna!

Bells är här!

Bella är här! Men vi är typ helt döda nu, så det är dags att sova! Hörs imorgon. Ska träffa Sanna. Är dock lite orolig för Ludde har mitt busskort för han skulle ut ikväll och han kommer säkert komma hem assent imorgon...

Fast jag sa att han inte fick det. Kommer lacka i så fall.



Ohana!

Tumblr_laicxpwc6z1qe8zsto1_500_large
Ohana_means_family_by_lastscionz_large

Åh fick helt plötsligt sjukt me lust att se Lilo and Stitch. Den är så söt. Ska tvinga hit nån som kan se den med mig!

Glad



Jag älskar dig mer en vad som är möjligt. Har aldrig skrattat mer en vad jag gör när jag är med dig! Du gör mig så sjukt lycklig.

Fikat på stan!



Riktigt mysig dag idag på stan med Bella! Vi gick först till Wayne's och fikade. Sen köpte jag nya underkläder och en jätte söt topp! Visar lite senare. 

Men var iaf super mysigt! Förlåt för dåliga bilder.

Family guy



Bloggar om dagen strax! Kollar Family guy just nu och dricker cola! Mys.

En sånn häst vill jag ha tänk villken ryttare jag skall bli / Bianca Beatrice Holm


Svar på frågestund!

Favvo kläd-affär? :)
Det måste vara Zara, Bikbok, Jackie osv. :)

Hur sminkar du dig? Du är sjukt snygg och jag avundar dig sjukt!
Vad gullig du är ♥ Jag använder mig bara av mascara. Men jag tycker det är lite jobbigt att sminka sig så mycket bara!

vilken linje ska du gå på gymnasiumet?
Riktigt svår fråga! Men jag gillar att skriva väldigt mycket! Och sen älskar jag att sjunga! Så vill väll gå på något gymnasium med den inriktningen!


Behind you

Tumblr_leugrurdee1qacmp8o1_500_large

Slutade klockan tolv idag!

Hejhej! Slutade klockan tolv idag, så himla skönt. Är hemma hos Bianca nu :) ♥ Hon ska sminka mig också nu! Ska in till snart också! Fika och shopping med en söt sak. Mys!

Tumblr_lfaa49bx8o1qc6mfdo1_500_large

Regina <3

Tumblr_leztraffsa1qffrcuo1_500_large

Is butter a carb?

Tumblr_lf2pwdhu131qbovkto1_500_large

Mysigt

Hallå! Kollar på nya avsnittet av Pretty Little liars och dricker vaniljte! Så mysigt. Ska sova snart också så jag inte är allt för trött imorgon.

Imorgon efter skolan så blir det att åka in till stan och fika med en vän!

Tumblr_leol64v2cf1qb8joko1_500_large

Nytt avsnitt!

Tumblr_lf85p8ggcg1qazkblo1_500_large

Shepherds



Haha min kamera har jag ingen aning om vart den är! Men fick ett par Shepherds idag! Tröttnade på mina uggs... Även om dom är skit fina!

Svar på några frågor från frågestunden!

Den du kan berätta allt för utan att bli rädd att den ska döma dig?
Svar: Jag tror det måste vara Helen, det spelar ingen roll vad fan jag nu har gjort. Hon förstår oavsett!

hur mkt får du typ i månadspeng/barnbidrag, betalar dina föräldrar allt? :P
Svar: Jag får 1000 kr av min mamma. Sen så betalar mina föräldrar för bio, mat, fika, kläder och så. Så dom betalar egentligen det mesta.

Vilka är din närmaste vänner?
Svar: I skolan är jag mycket med Mika, Bianca, Bea, Sanna, Isa, Ellen och massa fler! Men på fritiden är dom här under några favoriter... Sen har man ju sina såkallade bästisar. Bella, Viola, Helen, Bea och bianca!




Och fler! Känn er inte utanför eller något men lite svårt att hitta bilder just nu! ♥

Shopping!

HejHej! Kom hem för ett tag sen. Slutade skolan två idag. Åt lunch efter skolan och åkte sen till forum med min mamma! Köpte bla ett par nya skor! Shepherds, blir så trött på mina uggs! Känns så fel att ha ett par skor under hela vintern.

Sen köpte jag en söt topp och två koftor, ska visa sen!




Efterlängtade tusenlapp



Hemsk bild - Ignorera.

Slutar skolan två idag! Så himla skönt. Tror jag ska shoppa lite för jag ska troligen få en efterlängtad tusenlapp idag! Mums.

Jag vill bo här...


Dags att sova!

5272207734_acc6f5ce06_z_large

Ska sova nu. Hatar att vara trött på mårnarna! Har käkat popcorn så har en lite spykänsla just nu! Haha. Men vi hörs imorgon från skolan eller efter.

Puss hjärtevän.

och nu släpper du min hand, på varsin sida av vägen som en främling för varann

5269473182_644374dd35_large

jag kan inte skilja på om jag vill va med dig jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig jag kan inte skilja på om jag vill skada dig

Tonårsskinn och fuskchampagne



Jag ska vara en duktig tjej och plugga lite engelska nu! 
20:20! Hih. Imorgon ska jag vara med min fina mamma!

Triwa klockor!

Tumblr_la3f9wbcql1qcogil_large
Tumblr_lc891sqtpl1qb0glco1_500_large

Jag vill ha en vitguldig eller en rosa. :)
Har bestämt mig för att köpa en klocka. Eller ja, jag får en av pappa. Men i alla fall så tipsade Sofia mig om Triwa klockor och dom tycker jag är super fina! 

För jag tänker inte direkt gå runt i dom där jävla ur&penn klockorna som alla har! Haha. Visst dom är rätt fina. Men nej, halva sveriges befolkning har dom!

Ska åka och käka sushi!

Hallå där bloggen! Haha. Kom precis hem, dagen har spenderats med söta Sofia (Sjödahl) ♥ Alltid lika mys med den cheyen.

Men nu ska jag iväg och käka sushi. Pussar!

Tumblr_lavyfuuqeu1qafhtjo1_500_large

Jävligt tråkig dag idag...



Vill inte gå i skolan! :'(

Lovely


Frågestund, fråga precis vad ni vill


Dampig

Åh, det har inte kommit ett nytt Gossip Girl avsnitt på typ två veckor nu. Och säsong 4, true blood.. Åh väntar bara på att serien ska komma igång!

Sen så är det ju PPL. Åh jag vill ju se :(

Pretty_little_liars_2_by_divagfx_large
Tumblr_lewko4y3n61qelnf2o1_500_large
Tumblr_leqtgf3wj41qg859oo1_500_large

Om himlen finns så är jag förlorad



Kom nyss hem! Har varit med Viola i forum, inte mycket mer att säga!

Hur ska man kunna veta vem någon är när man inte enns vet vem man själv är?

Tumblr_lf4s0b94oh1qdbbywo1_500_large

S Ö N D A G

Har inte bloggar på hela dagen idag. Men har träffat lite vänner och så! Mys. Har kollat på solsidan ikväll också med mamma och storebror ♥ Jag har värkligen världens bästa familj.

Har liite vad man skulle kunna kalla bildbrist just nu.


Ut nu!


Saknar sommaren!

Nu ska jag och Viola i alla fall ut, vi kan ju inte sitta inne hela dagen. Hörs ikväll. Puss puss!

Gomorron!

God morron! Jag och Viola vaknade nyss och Sofia har åkt till sin träning. Jag och viola är jävligt feta just nu och det är jävligt nice!

är med sofio och violo och luthero


Jag älskar dig

Du måste orka. För mig och alla andras skull, för att jag älskar dig.
Du får inte ge upp. Du är en av dom absolut finaste människorna jag känner-

Livet skiter sig ibland. Så är det bara. Finns här alltid, och jag behöver dig. så att du kan finnas för mig.

Z205937248_large

Cause all i really want is everything you're not



Man vill ju bara ha allt!

Solsidan säsong 2!

Imorgon börjar solsidag igen! Har saknat det sjukt mycket så det är nice! Åh, kan inte vänta. Hih.



heheh

Tumblr_lf04zioaen1qevsrno1_500_large

Känner mig lite mobbad som lägger ut en bild på en valp. MEN JAG VISSTE INTE ATT MAN KUNDE VARA SÅ SÖT!

Skola på en lördag!

Hejhej! Har varit i skolan idag, rätt segt men jag hade endå bara sovit under dom här timmarna haha. Käkade sushi igår också.. Så jäkla gott!

Ska träffa några av dom absolut finaste tjejerna jag känner snart ockå! Sofia och Viola. Bio, sen ska dom sova hos mig.



hejhej!


You got that somethin' that keeps me so off balance.
Baby.. you're a challenge

Inte den bästa dagen...

bloggar mer imorn!

Vill åka till London igen!



Nya kläder!





Dock är volang linnet inte speciellt nytt, har bara glömt att visa det.

Sjukt gamla bilder.






Ni måste bara checka in! Haha. Känns som igår men endå som 2 år sen.

What happens in vegas

Hejhej! Hemma nu. Jag och Bianca kollade på Whats happens in vegas! Rolig film. Ska plugga lite och sen duscha. Fredag imorgon, jäkla nice.

Normal_vegas-still_large

Hemma hos Bianca!

Är hemma hos Bianca just nu! Vi ska kolla film eller nåt. Men iaf bloggar senare, puss.


Blondt/brunt/svart?


(Min naturliga hårfärg)

Jag ska till frisören om cirka en vecka. Så skulle värkligen uppskatta lite hjälp. Villken färg tycker ni att jag ska färga? Blondt/brunt/svart? Kan säga att det lutar mycket åt blont!

Ska beställa kläder!


Ska snart beställa dom här topparna från H&M's hemsida.
Visst är dom cute?

Är i skolan!

d
Sitter och jobbar med Bianca isa och oskar. Bloggar från Oskars data! hih..

Sov sött!



Ska sova nu. Har gjort mig iordning och allt, vill inte vara så jääkla trött imorgon liksom. Pallar inte. Men vi hörs senare imorgon. Puss mina söta!

They say bad things happen for a reason but no wise words gonna stop the bleeding



Håller på att fixa lite med bloggen. Det får se ut såhär nu, proffsigare en det är kan inte jag fixa! Haha. Pluggar faktist också, nästa är att satsa som fan på skolan.. Wish me luck.

Villken färg?

`

Jag ska köpa den här tröjan. Kan dock inte bestäma mig för villken färg.
Villken tycker ni är finast? :)

Jag tror jag ska börja blogga på blogg!

Ska nog börja blogga här igen. Lägger in lite gamla inlägg så det inte ser så tomt ut!


Shopping



Lite shopping jag glömt att visa + bättre bild på min mössa!

Rosa volanglinne cute! bara 149 kr från H&M.
Guess parfym som jag fick helt random. Älskar den!
Mössa från NK 800 spänn.
Rosa necessär Paul´s boutique, london. 300-500 spänn kommer inte ihåg!


Fick en Odd molly topp av pappa!



Inte så super bra bild. men den här odd molly toppen fick jag av min pappa iaf! Gick på 1000 kr och kommer ifrån Jackie :)


Vårjacka!


Har redan bestämt mig för att jag ska köpa den här Odd Molly jackan i vår. Skrattande Så himla söt! Kostar cirka 3500!


Mobilblogg!



Hemma hos Bella i stan, med Bella och Viola! Hörs senare. Puss.

Jag är hemma hos Helen!




RSS 2.0